به نام خدا..
سلام..
امشب اومدم تا یکم بنویسم..از از خدا و خودم وهمه..
خدایا امشب کمک کن همه آروم باشن و تموم بی سرپناه ها رو سر پناه بده..
خدایا خودم رو به تو سپردم..کمکم کن..
فتوکلت علی الله وحسبن الله ونعم الوکیل..
من تمام اومور زندگانی ام را به دستان ایمن تومیسپارم..خدایم..
عشق را در بین بندگانت افزون کن..
عشق را به ما بیاموز..
عاشقانه ای آرام..
آمین..
گریه ندارد.....
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: آرام جعفری,آرام باش,آرام پز,آرام بخشهای گیاهی,آرام چت,آرام بخشها,آرام خلیلی,آرام رضایی,آرام دل,آرام گستر, نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 17:10