ماه زیبایی

خرید بک لینک

سلام دوستای گلم..نماز و روزه هاتون قبول..

دیگه چیزی نمونده دو روزش ک گذشت طاقت بیارین

همه ی ماه رمضان ی طرف و دعای سحر و ربناش ی طرف..

ولی کاش در کنار یار بودیم..

البته اینکه الان با کل خونه دعوام شده هم بی تاثیر نیس

ینی ی جورایی همه با من قهرن..

تقصیر خودمم هستا حالا دعا کنین ک آرامش برگرده..!

این چن روز استرس کنکور یک طرف و دعواها و جر و بحثا یک طرف!

گردنم درد گرفته اینقد اسنرس داشتم

اول ک با همسر الان هم با خانواده..ینی شایدم مشکل از منه

راستی برام دعا کنین ک معلمی قبول شم یا هر چی خدا صلاح میدونه..

یا علی..



گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 15:00

صفحه بندی