چقد سخته کسی ک مثل داداشت میمونه بعد دو روز عید دیدنی از پیشت بخواد بره..خیلی دلم برا داداشمتنگ میشه کاش بیشتر پیشم میموند.کاش همه چی بهتر بود..واسه فردا بلیط داره:(
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 12:00