عروسی

خرید بک لینک

سلام دوستای عزیزم امیدوارم حالتون خوب خوب باشه.

چه خبر؟

کی کرونا گرفته؟بیاین از تجربیاتتون زیر این  پست بگید.

راستی!یک خبر خوب..من و همسرم بالاخره بعد 4سال عروسی کردیم.

اول آبان:)

برامون دعا کنید.

خیلی حس خوبیه و امیدوارم همه جوونا برن  سر خونه زندیگیشون.

از این به بعد خاطراتم رو تو این وبلاگ مینویسم.امیدوارم خوشتون بیاد و استقبال  کنید.

خدانگهدار دوستای مهربونم.مراقب خودتون و چشمای قشنگتون باشین.

گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 1:27

صفحه بندی