به نام خدا..
سلام اقای رفسنجانی..
روحت شاد..
بابت تمام زحماتی که این سالهای عمرت برای ما کشیدی..ممنونم..
ممنونم که کنار رهبران انقلاب ماندی..
وخوب هم ماندی..!
تا آخرین نفس...
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: يکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت: 18:33