دلم گرفته

خرید بک لینک
شما هم وقتی دلتون   گرفته   یاد تموم نامهربونی ها ی دنیا میفتین؟
چرا بعضی ها دلشون میخواد کل دنیا مهربون باشن..؟
شاید خیلی بچه ان..!
ی چیز دیگه..
تا حالا فک کردین ک چقد ما کوچیکیم..؟!نسبت ب کهکشان..!
و کهکشان نسبت ب کل مجموعه هستی..
شاید از ی پرز تو هوا هم کمتر باشیم...!
نمیدونم خدا چجوری حواسش ب همه چی هست ..چه خدای خوبی داریم ک حواسش ب ما هست و مراقبمونه..شاید تو پرز های ک خودمون تو هوا میبینیم یا تو ی برگ گل هم همچین دنیایی باشه و مثل ما آدما زندگی میکنن واسه خودشون و عاشق میشن و کار و بار دارن واسه خودشون..نمیدونم اما ی چیزی تو دلم میگه دنیا ب این سادگیا ک میبینیم نیس..شاید درخت واسه خودش کهکشانیه..کسی چ میدونه
گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 18:53

صفحه بندی