کنکور هنر

خرید بک لینک

سلام ب روی ماهتون..

اول از همه اربعین حسینی رو به همه ی دوستداران امام حسین(ع)تسلیت میگم..

دوم از همه دارم واسه   کنکور   هنر میخونم بچه ها برام دعا کنین ک تا آخر خوب بخونم و مسئولیت پذیر باشم آخه همسرم تو این راه خیلی حمایتم کرده و دلم نمیخواد ک نا امیدش کنم...همچنین دلم میخواد خانوادم بهم افتخار کنند..ناگفته نماند ک خیلی قبل دو سال کنکور تجربی دادم و هیچی ب هیچی چون برام خیلی سخت بود..خب هنوز تو عقدم و فک کنم این آخرین فرصتم برا پیشرفت کردنه..امیدوارم قدر فرصتامو بدونم..برای همتون آرزوی موفقیت و بهترین ها رو دارم ..التماس دعا❤

گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 18:53

صفحه بندی