به نام خدایش...

خرید بک لینک
بانو…!
احیا نزدیک است،
نمیگویم علی را دوست بدار…
نه اصلا ،
لااکراه فی الدین..
هیچ اجباری در دین نیست!
فقط ب احترامش..... شمشیر آرایشت را.... غلاف کن!!!
التماس دعا..در این شب ها..


گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: به نام خدایم, نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 17:09

صفحه بندی