ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71
سلام.این اولین گزارش من از حال خودم هست.اینجا تنها جایی هست که میتونم هر چی دلم خواست بگم چون شماها منو نمیشناسین.اینروزها زیاد حالم خوب نیست.دست راستم از قبل عروسی درد میکرد و خوب نشده و روز به روز بدتر میشه و یک سقط جنین داشتم.دلم برای خدا تنگ شده.اون دلمو نمیشکونه.من هنوز نفس میکشم.خدایا شکرت و خیلی دوستت دارم.
گریه ندارد.....ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74
درود دوستانم.این روزها حال خوشی دارم.به منزل پدرم آمده ام و قرار است مدتی بمانم.به تازگی آموخن طراحی سایت را پیش گرفته ام.خیلی علاقه دارم برای خودم لب تاپ مایکروسافت بخرم.شاید 10سال دیگر بتوانم .امیدوارم موفق بشوم.روزتان خوش باد. گریه ندارد.....ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58
سلام..خوب هستین دوستای عزیزم؟اینجا یکی از جاهایی هست که من میتونم خودم باشم و با خیال راحت هر چی که تو ذهنم هست رو بیان کنم..بدون ترس از قضاوت شدن ومورد نصیحت واقع شدن..چون اینجا کسی من رو نمیشناسه در گریه ندارد.....ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103
بالاخره با مقابله با تموم انرژی منفی های دیگران و مشکلات دوری من تونستم برم دانشگاه..اونم چه رشته ای..ادبیات..بجای ادبیات میشه گفت:فرهنگ،آرامش،ادب،عشق،عشق و عشق...من عاشقشم..الان دو ماه و بیست روز میگذره و من هر روز عاشق تر میشم..درسا برام سخت نیست و چقد خوبه که دنبال علاقت بری..بعد چهار سال..❤
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92