شب نوشت

خرید بک لینک
چقد خوبه ک خاطرات هفت هشت سال قبلتو بخونی و ب حال و روز اون سال هات فکر کنی ..گاهی میخندی.. گاهی افسوس حال و روز اون موقع رو میخوری..شایدم تو بعضی سطر ها خدارو شکر کنی ک الان فهمیده تر و عاقلی..ب هر حال حس خوبیه..شکرت خدایا..راستی این شعر رو تو دفتر خاطراتم   نوشت  ه بودم..مال زمانی ک داشتم از ی دختر بچه سرمست کم کم تبدیل ب ی دختر احساساتی میشدم..عاشق آهنگشم..

روزهای سخت نبودن ِ با تو
خلا امید رو تجربه کردم

داغ دلم که بی تو تازه می شد
همنفسم شد سایه سردم

تو رو می دیدم از اونور ابرها
که میخوای سر سری از من رد شی

آسمونو بی تو خط خطی کردم
چه جوری می تونی اینقده بد شی

چه جوری می تونی اینقده بد شی

سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه

نمیخوام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه

سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه

نمیخوام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه

روزهای سخت نبودن با تو
دور نبودنت رو خط کشیدم

تازه می فهمم اشتباهم این بود
چهره عشقم رو غلط کشیدم

عشق تو دار و ندار دلم بود
اومدی دار و ندارم رو بردی

بیا سکوتت رو بشکن و برگرد
که هنوزم تو دل من نمردی

که هنوزم تو دل من نمردی

سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه

نمیخوام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه

سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه

نمیخوام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه

چقد از این عکس های ما دوتا تو گوشیه فنچم داشتم یادش بخیر..

گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 18:53

صفحه بندی