سلام..سلام به تو بنده ی مهربان خدا..
بعد از مدت ها اومدم تا چند خطی بگویم و بروم..
امروز میگویم..دستانت را ببر بالا..خیلی بالا..
فقط خدا را بخواه..وبگو:خدایا دستانم را بگیر..
امروز از همه رها شو و برو..
به سمت حق..
بگو بسم الله..
بگو و بخوان به نام پروردگارت..
بگذار تو عاشق باشی و معشوق فقط او..فقط او..
از خدا بخواه پنجره ها را باز کند..
هوا گرفته..
دل ها گرفته..گرفته..
تنها یاد اوست که آرامت میکند..
آرامش را فقط در یاد خدای مهربانی ها جستجو کن..
به سوی خدا برو تا به سوی تو بیایند..
از خدا بترس تا از تو بترسند..
ترسی که شایسته ی اوست..
و اورا ببین در عمق وجودت..
او نزدیک است..نزدیک تر از رگ گردنت..حسش کن..
صدایش کن..صدایش کن..
خدا...
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: سلام به روی ماهت,سلام به روی ماهت دو چشمون سیاهت,سلام به روی ماهتون,سلام به روی ماهت عزیزم,آهنگ سلام به روی ماهت,یاسین سلام به روی ماهت,سلام به روي ماهت به چشمون سياهت,سلام به روی ماهتون به چشمون سیاهتون,شعر سلام به روي ماهت,سلام به روی ماهت به چشمون, نویسنده: بازدید: 241